Klantervaringen
Enno Meijers
(5)
9 maanden geleden op Google
Ontzettend tevreden over de handelswijze tijdens onze verhuizing naar Spanje. Flexibel, helder, behulpzaam en redelijk geprijsd. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.
Daan Strijker
(1)
3 jaar geleden op Google
23-06-21 Een levering gehad van Smilda & Zn. Complete levering is beschadigd dus direct contact opgenomen met hun kantoor en gaven toen direct al aan dat de schade niet door hun ontstaan was en dat ze mij niet verder konden helpen. Daarna werd ik smiddags terug gebeld door een andere collega en toen overlegd dat hij een notitie ging maken bij de levering en deze door ging sturen naar mij dat ik dit kon inleveren bij de fabrikant van de goederen. Tot vorige week geen mail gehad dus nog maar eens telefonisch contact gehad en er werd weer verteld dat dit doorgestuurd werd dit kon 1 a 2 dagen duren. Gewacht tot vandaag en krijg je weer te horen, we kunnen niks voor u betekenen u moet het zelf gaan oplossen met de tussen transporteur of fabrikant. Lees meer
vertoldonron
(5)
10 maanden geleden op Google
Mijn inboedel over laten brengen naar Spanje (dorpje ten zuiden Madrid)nu in januari en ik ben zeer tevreden over hoe dat is verlopen! Er was wat vertraging, dat is niet altijd te voorzien, maar dat is heel goed opgelost. Ik mag geloof ik geen namen noemen, maar de vrachtwagenchauffeur, die regelmatig op Spanje rijdt, heeft me geweldig geholpen met de spullen!. Alles heel netjes en professioneel! Een dikke 10 ! Mvg. Ron Lees meer
Raimond Dekker
(5)
5 jaar geleden op Google
TOP bedrijf. Vrijdag konden we onze goederen afhalen welke we gelijk nodig waren. Alles stond gereed en hartelijk ontvangen!! in 4 minuten weer onderweg terug voor tijdige uitlevering voor onze eigen klanten.
Frederick Schutte
(1)
een jaar geleden op Google
Een medewerker van Smilda kwam bij ons langs om over de verhuizing te praten. Hij bood een mooie prijs, we konden de spullen daar op laten slaan en over laten komen als wij zover waren. Top! De inpakkers waren mooi op tijd en pakten alles netjes in houten kisten. Na 2 maanden wilden wij onze spullen laten leveren. Dat was lastig want ze hadden geen ritten...oké...nou ze gingen een ander bedrijf inschakelen. Die was keurig op tijd alleen ging de laadruimte open en zaten onze spullen niet meer in de houten kisten. Alles was er uit gehaald. Geen probleem opzich, totdat de beschadigingen op de spullen zichtbaar werden. Contact opgenomen en we moesten bonnetjes van de aankoop tonen (ondanks dat wij een verzekering bij Smilda hadden afgesloten voor beschadigingen). Wij hadden geen bonnetjes van spullen die hun garantie in de winkel verloren hadden, dus dat ging niet. Oké dan de nieuwprijs, maar alleen van spullen die beschadigingen zijn en maar 1 jaar oud...Dus ons bed van 3200 euro als nieuwprijs maar 6 jaar oud, helaas! Ja staat in de kleine lettertjes, had ons contactpersoon dat niet vermeld? 5000 euro armer en beschadigden producten rijker. Lees meer