Klantervaringen
Martine Hoogendijk
(5)
een jaar geleden op Google
Onze verhuizing op 19/20 oktober is perfect verlopen. Marco en zijn team zijn vakkundig, voorzichtig, flexibel en klantgericht. Bovenal zijn het professionele verhuizers. We hadden geen beter bedrijf kunnen selecteren. Ook Patrick van de planning is een topper. Hij bleef onze vele vragen opgewekt beantwoorden. Kortom een fantastisch verhuisbedrijf. Zeker een aanrader. Lees meer
Fleur D86
(5)
4 jaar geleden op Google
Wij zijn eerst via de opslag verhuisd en ontzettend tevreden over alle service. De meubels gingen in houten boxen en kwamen er goed weer uit. We hebben een handy man gevraagd en dat was echt een fantastische oplossing voor heel veel klussen. Elk aspect verliep soepel . Een kast had schade opgelopen en ook dat is goed opgelost.
rixt zijlstra
(1)
4 jaar geleden op Google
Doe het niet ! Ga niet met Dijkstra in zee. We hebben een dramatische verhuizing achter de rug. Er was geen vergunning geregeld, waardoor de verhuiswagen niet de stad Amsterdam in kon. Daardoor verliep de laad- en los vergunning voor de verhuizing zelf. Rampzalig. Achteraf had men het over een misverstand en toonde weinig initiatief om dit recht te breien. Nooit meer Dijkstra. Lees meer
Alice W
(1)
7 jaar geleden op Google
Dijkstra kwam aanbevolen door goede vrienden die ik vertrouw, dus ik wist al dat ik met hen in zee wilde (vooral omdat we niet heel prijsgevoelig zijn) Op de dag dat er iemand langs zou komen voor het opnemen met het oog op de offerte - ik had daar tijd voor vrijgemaakt -, werd ik 10 minuten voor de afspraak gebeld dat de persoon niet kon komen en dat het een week later werd. Ik zei dat dat prima was, zolang ze de datum alvast zouden reserveren. Mij werd verteld dat de dagen die ik verzocht nog wel beschikbaar waren, maar dat reserveren pas zou kunnen na akkoord van de offerte. Na aandringen zou er iemand later die dag komen. Dat gaf al ongemak, want ik werk zelf met klanten en had het afgesproken tijdstip bewust vrijgehouden en nu moest ik weer een uur vrijmaken. Die middag kwam de eigenaar langs voor een uur om alles op te nemen. De volgende dag kreeg ik echter geen offerte, maar een overzicht van de prijzen, bijv. opslag per m3 en uurloon / verhuizer zonder indicatie van de totale kosten. Ik weer gebeld: die offerte zou na het weekend, dwz maandag, komen. Maandag verstrijkt: geen offerte. Weer contact opgenomen: offerte komt eraan. Vervolgens word ik twee dagen later gebeld dat de data die ik verzocht (die een week ervoor nog beschikbaar waren) vol zitten en of ik een paar dagen later kan verhuizen. Nee, want dan moet ik mijn huis al uit zijn. Resultaat: een paar uur van mijn tijd kwijt, veel gezeur, een week verloren en nu nog geen verhuizer. Het enige lichtpuntje is dat ik vermoed dat een verhuisbedrijf dat de logistiek van tevoren zo niet op orde heeft, ook een verhuizing niet vlot kan laten verlopen. Dus misschien ben ik maar beter af met iemand anders. Al in al toch erg teleurgesteld. Lees meer
Peter Lodeizen
(4)
7 jaar geleden op Google
Vandaag voor de derde keer Dijkstra ingehuurd. En weer erg tevreden met het totaalplaatje. Vrolijke en zeer ervaren verhuizers die hun vak verstaan. Ze gaan erg zorgvuldig met je spullen om, werken door en afspraak is afspraak. Kan ze van harte aanbevelen en niet in de laatste plaats omdat ze echt concurrerende prijzen hanteren. Goed werk. Lees meer